لوله بازکنی میدان آرژانتین

لوله بازکنی میدان آرژانتین 88464763 ☎️ بشرط بازشدن + بدون کثیفی فوری

لوله بازکنی میدان آرژانتین

ایرادات وابسته به سیستم‌های لوله کشی فاضلاب در زندگی روزمره و پرهیاهوی امروز آنقدر زیاد شده که در بسیاری از مجتمع‌های مسکونی تهران گرفتگی لوله فاضلاب از جمله هزاران مشکلات روزمره افراد است. این مشکلات در اکثر مواقع به خاطر قدیمی بودن لوله‎های فاضلاب، افتادن اشیا درون لوله و… است. برای بدست آوردن اطلاعات راجع به رفع گرفتگی لوله همراه ما باشید که می‎خواهیم شما را با یک سایت حرفه‎ای به همراه خدمات و تکنسین‎هایش آشنا کنیم.

سایت دکتر لوله بازکنی در لوله بازکنی تهران با فعالیت در زمینه چاه بازکنی، تخلیه چاه، رفع بوی بد فاضلاب، رفع گرفتگی توالت، و لوله بازکنی جزوه حرفه‎ای‏ترین‎های این صنف است. تهران، به عنوان پایتخت ایران دارای مناطق زیادی می‌باشد. چنانچه  لوله کشی شما دچار مشکل شد، متخصصین لوله بازکنی میدان آرژانتین آماده ارائه خدمات به شما عزیزان  هستند.

گرفتگی‎های مختلف توسط لوله بازکنی میدان آرژانتین

گرفتگی لوله فاضلاب دلایل مختلفی دارد که هر کدام می‎تواند وابسته به وضعیت لوله، متراژ و نوع گرفتگی، سخت یا جزئی باشند. با وجود متخصصین لوله بازکنی میدان آرژانتین به هیچ عنوان نگران باز نشدن لوله فاضلاب خود نباشید. هر چند اگر چند نفر اقدام به باز کردن آن کردند و باز هم موفق نشده‌اند، اگر مسدود بودن لوله فاضلاب بنا به دلایلی باشد که قابل رفع است ؛ تکنسین‎های لوله بازکنی میدان آرژانتین با داشتن مهارت و تجربه کافی می‎توانند خیلی آسان مثل آب خوردن مشکلات لوله را حل کنند.

باید بدانید یکی از سخت‎ترین و پیچیده‎ترین نوع گرفتگی فاضلاب، با سیمان یا قیر است. باز کردن مصالح ساختمانی کار هر متخصصی نیست و باید مهارت کافی در این زمینه وجود داشته باشد.

لوله بازکنی میدان آرژانتین با کمک دستگاه‎های پیشرفته وحرفه‎ای به راحتی لوله را از انواع مصالح ساختمانی متشکل از ملات، دوغاب، قیر و گچ به‎طور کامل باز می‌کنند.

لوله بازکنی میدان آرژانتین

چرا باید به خدمات شرکت لوله بازکنی میدان آرژانتین اعتماد کنیم؟

ویژگی‏های شرکت لوله بازکنی میدان آرژانتین در نگاه کلی:

  • تکنسین‌های بامهارت و باتجربه لوله بازکنی
  • ابزارآلات و دستگاه‌های پیشرفته لوله بازکنی میدان آرژانتین
  • رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی به صورت حرفه‎ای
  • رفع گرفتگی با کم‌ترین مقدار آلودگی
  • ازبین‌بردن بوی بد فاضلاب با دستگاه
  • ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی
  • داشتن قیمت مناسب طبق نرخ اتحادیه
  • متخصصین آماده لوله بازکنی

دلایل مختلف گرفتگی لوله فاضلاب در میدان آرژانتین

مطمئنا شما هم می‎دانید گرفتگی لوله‌های فاضلاب بسیار مشکل‌ساز است. در صورت ریختن زباله‌ها و اجسام اضافی به داخل لوله فاضلاب، گرفتگی رخ می‎دهد. اشیا مختلف در سیفون یا خم‌های لوله گیر می‌کنند. گیر کردن رفته رفته باعث می‎شود تا این قسمت از لوله به مکانی برای تجمع زباله تبدیل گردد. این تجمع باعث افزایش حجم زباله درون لوله می‎شود. سرانجام رسوبات زباله در لوله باقی می‌ماند و این امر باعث گرفتگی لوله فاضلاب می‌گردد. در این مرحله شما به بروز مشکل و گرفتگی لوله فاضلاب پی می‎برید.

خوب است با مواردی که در نهایت سبب گرفتگی در لوله فاضلاب میگردد بیشتر آشنا شویم. البته متخصصین لوله بازکنی میدان آرژانتین می‎توانند موارد ذکر شده را برای شما رفع کنند:

  • گرفتن لوله فاضلاب حمام به دلیل تجمع مو

می‎دانستید ریزش موها در حمام می‎تواند باعث دردسر شود؟  بهتر است برای اینکه تا اندازه‎ای از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری کنیم روی کفپوش حمام را توسط یک توری بپوشانیم. چون در هر صورت موقع استحمام مقداری مو وارد لوله فاضلاب شما می‎گردد.

  • گرفتن لوله فاضلاب توسط آدامس

آدامس هم دردسر ساز است. زیرا به خاطر چسبندگی که دارد به تولید یک مانع بزرگ در لوله منجر می‎شود و باعث گرفتگی لوله‎های فاضلاب می‎گردد. بنابراین آدامس را در سطل زباله بیندازید.

  • گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی

ممکن است گچ و سیمانی که هنگام ساختن آپارتمان بکار گرفته می‎شود وارد لوله فاضلاب شده باشد. گچ و سیمان با آب خوردن خیلی زود سفت می‎شوند  و باعث گرفتگی در لوله کشی ساختمان می‎شود.

  • گرفتگی لوله فاضلاب به خاطر ریختن غذا

شما هم تجربه داشتن سینکی پر از پسمانده غذا، روغن سرخ‌کردنی، دانه‌های برنج، تکه‌های نان و … داشته‎اید؟ هنگام شستشوی ظروف در فرایند شستشو این مواد هم ممکن است از صافی‌ خروجی آب نیز عبورکنند. این امر در نهایت موجب گرفتگی لوله‌های فاضلاب می‌شود.

  • مسدود شدن لوله فاضلاب توسط تفاله‎های چای و قهوه

    چای و قهوه از نوشیدنی‌های پر استفاده روزمره است. تفاله‎های این نوشیدنی‎ها از صافی سینک عبور می‎کنند و در نهایت به داخل لوله فاضلاب روانه می‎شود. این تفاله‎ها با چسبیدن به چربی‎های چسبیده به دیواره لوله‎ها ازعبور آب جلوگیری کرده و باعث گرفتگی لوله‎های فاضلاب می‎شوند.

    • مسدود شدن لوله فاضلاب توالت توسط دستمال کاغذی یا دستمال توالت

    بدون شک انداختن دستمال کاغذی در توالت باعث گرفتگی لوله‎های فاضلاب شود. این‏کار در نهایت می‎تواند شما را دچار دردسر بزرگی کند چراکه دستمال به سرعت در آب حل و تجزیه نمی‌شود.

    • مسدود کردن لوله فاضلاب توسط فیلتر سیگار

      فیلترها و انتهای نوک پلاستیکی سیگار می‎تواند در مسیر چاه فاضلاب گیر کنند. گیر کردن باعث گرفتگی در لوله ها می‎شود. پس سیگارتان را تنها در زیر سیگاریتان بیاندازید.

      • مسدود شدن لوله با مو

      ممکن است فکر کنید که تارهای مو چون باریک هستند به راحتی در لوله‌ها جریان پیدا می‎کنند. اما تارهای مو تجزیه نمی‎گردند و پس از گذشت مدت زمانی به هم گره خورده و به سایر ضایعات می‎چسبند. در نهایت باعث تشکیل مانع‎های بزرگی می‌شوند.

      • گرفتگی لوله چاه توالت با صابون

      آیا برای شما هم اتفاق افتاده که صابون از دستتان افتاده و به درون چاه توالت روانه شود؟ صابون‎های دستشویی معمولا سخت و بزرگ بوده و مدت زمان زیادی به طول می‎انجامد تا در آب حل شوند. افتادن آن‎ها به درون چاه توالت، در بسیاری از موارد موجب گرفتگی لوله‌ها می‎شود.

      در صورت مشاهده گرفتگی، لوله بازکنی میدان آرژانتین می‌تواند مشکل را حل کند.

لوله بازکنی میدان آرژانتین

زمان زودتر پر شدن چاه فاضلاب در میدان آرژانتین

چنانچه امکان جذب فاضلاب در چاه وجود نداشته‎باشد، این اتفاق روی می‎دهد. به عبارتی اگر فاضلاب ورودی به داخل آن به دلایلی توسط زمین جذب نشود، چاه فاضلاب به سرعت پر می‎گردد. در این صورت همه فاضلاب ورودی در داخل چاه باقی مانده و مشخص است که در مدت کوتاهی چاه پر می‎شود. این اتفاق با بیرون زدن فاضلاب از پایین‎ترین لوله فاضلاب در ساختمان مثل توالت و کفشوی زیرزمین پدیدار می‎شود.

چنانچه چاه به سرعت پر شود، زمین چاه امکان جذب فاضلاب را ندارد. برای حل مشکل جذب، باید چاه را لایروبی و کف تراشی کرد. کف تراشی یا تراش چاه عملیاتی است که طی آن لایه‎ای از رسوب دیواره و کف چاه برداشته می‎شود تا به این شکل چاه مثل روز اول نو گردد و در نهایت بتواند فاضلاب را سریع‎تر جذب کند.

به مجموعه این کارها، عملیات نوسازی چاه می‏گویند که تشکیل شده از لایروبی کف چاه، کف تراشی چاه، تراش دیواره چاه و … است و در طی آن فاضلاب و رسوب داخل چاه به خارج از آن منتقل می‎شود. این روش با یک بار تخلیه چاه صورت می‎گیرد و پس از تخلیه چاه ، عملیات نوسازی انجام می‎شود. در صورتی که چاه یک بار نوسازی شود، دیگر در آن رسوبی باقی نخواهد ماند و همین باعث می شود قدرت جذب فوق العاده‎ای در آن ایجاد شود.

  خدمات لوله بازکنی آرژانتین تضمینی تضمین بافاکتور اتحادیه و خدمات تضمینی
پایین ترین قیمت برای مشتریان با نرخ اتحادیه و کمترین قیمت
زمان رسیدن سرویسکار به محل؟ سرویس دهی کمتر از 20دقیقه انجام میشود
خدمات فنرزنی لوله در میدان آرژانتین با دستگاه های پیشرفته و بروز
پوشش دهی کل میدان آرژانتین شبانه روزی بدون تعطیلی فوری

علت گرفتگی سریع لوله های آشپزخانه در مقایسه با لوله‌های دیگر فاضلاب

اولین علتی که می‎توان به آن اشاره کرد باریک‎تر بودن لوله‌های آشپزخانه نسبت به لوله‌های سرویس بهداشتی است. باید بدانید در آشپزخانه معمولا لوله ۶ یا نهایتا ۸ کاربرد دارد. اما کاربرد لوله‎های درون دستشویی معمولا  10 است. دومین دلیل این موضوع را می‎توان مداوم و زیاد ریختن آب در لوله‎های آشپزخانه دانست. علت اصلی سوم، به شستن ظروف چرب ربط دارد. ریختن پس ماندهای غذا در در سینک ظرفشویی باعث ایجاد موانعی می‎شود. بعد پرز و مو البسه در ماشین لباسشویی وارد می‎شود. در نهایت این موضوع در لوله‌های باریک فاضلاب آشپزخانه می‎تواند موانع زیادی را ایجاد کند. علت اصلی چهارم و آخر نیز برمی‎گردد به شیب کم لوله یا ایجاد انحنای بسیار زیاد در لوله فاضلاب آشپزخانه. درواقع برای تشکیل این شیب زیاد از زانویی زیاد در مسیر لوله کشی استفاده می‌شود. همین امر می‌تواند باعث گرفتگی لوله‌ها شود. لوله بازکنی آرژانتین و فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه می‎تواند به شما در رفع گرفتگی کمک کند.

لوله بازکنی میدان آرژانتین

راه‎حل چاه بازکنی و از بین بردن بوی بد چاه

بدون شک شما هم روش‎های متنوعی را برای رفع بوی بد چاه امتحان کرده‎اید و جواب مناسبی دریافت نکردید. اما خوب است بدانید که بوی بد چاه فاضلاب می‎تواند به علت وجود اشکال اساسی در مسیر لوله‎ها باشد. بدان معنا که امکان دارد در قسمتی از مسیر گرفتگی لوله اتفاق افتاده باشد که پسماندها در آنجا گیر کرده‎اند و گازهای تشکیل شده از آنها باعث اذیت افراد می‎شوند. برای رفع کردن بوی بدی که از چاه خارج می‏شود و گرفتگی لوله‎ها هم می‌توانید روش‌های خانگی را تست کنید و هم می توانید از متخصصین لوله بازکنی میدان آرژانتین کمک بگیرید.

قیمت لوله بازکنی در لوله بازکنی میدان آرژانتین

از جمله سوالات رایجی که ذهن اکثر افراد را به خود مشغول می‎کند، قیمت لوله بازکنی است. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که هیچ قیمت ثابت و تعریف شده ای برای خدمات لوله بازکنی در نظر گرفته نشده است. در حقیقت مهارت و سابقه تیم متخصص، اعتباری که شرکت دارد، حجم کاری و ساعات مورد نیاز برای انجام کار از عوامل تاثیرگذار بر قیمت خدمات لوله بازکنی است. نوع فاضلاب از دیگر موارد موثر بر قیمت لوله بازکنی می‎باشد. به عنوان مثال لوله بازکنی شرکت‎های بزرگ در مقایسه با لوله‎های خانگی قیمت بالاتری دارند یا هزینه لوله بازکنی توالت و فنرزنی لوله توالت ایرانی در مقایسه با بازکردن لوله‎های آشپزخانه بالاتر است. سختی، پیچیدگی و خطرپذیری کار از دیگر موارد مهم و تاثیرگذار بر قیمت لوله بازکنی به حساب می‎آید.

چه موقع از خدمات لوله بازکنی میدان آرژانتین کمک بگیریم؟

  • وجود بوی نامناسب فاضلاب در محل کار یا زندگی.
  • وجود مداوم حشرات و موجودات موذی مثل سوسک در فاضلاب مکان موردنظر
  • گرفتگی توالت هم ایرانی و هم فرنگی
  • نشت آب از زیر سینک یا لباس‎شویی زمان شستشو
  • سینک ظرفشویی و روشویی تخلیه سریع نشود
  • بیرون زدن فاضلاب از چاه

    تمام موارد بالا از نشانه‌های نیاز به خدمات لوله باز کنی می‎باشد. هرچند بعضی اوقات امکان افتادن اشیاء قیمتی یا مهم مثل کلید، گوشی موبایل یا زیورآلات در لوله‎های فاضلاب وجود دارد. این اشیا به کمک تجهیزات و لوازم باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب از محل موردنظر خارج می‎شوند.

خدمات لوله بازکنی میدان آرژانتین:

در صورت بروز هر نوع گرفتگی و ایرادی می‌توانید از خدمات لوله بازکنی در سایت دکترلوله بازکنی استفاده کنید. خدماتی مثل:

  • بازکردن لوله‌های آشپزخانه
  • لوله بازکن میدان آرژانتین با ابزارهای مختلف مثل دستگاه ژنراتور
  • بازکردن لوله‌های توالت فرنگی و ایرانی
  • باز کردن لوله‎های مختلف در مکان‎های متنوع
  • بازکردن لوله‌های حمام
  • ازبین بردن بوی بدی که از چاه فاضلاب نشئت می‎گیرد

برای استفاده از خدمات و کمک بیشتر از لوله بازکنی امیرآباد لوله بازکنی یوسف آباد میتوانید شما عزیزان استفاده کنید.

سایت دکترلوله بازکنی آماده ارائه خدمات لوله بازکنی به‌صورت کاملا حرفه‎ای است. رفع گرفتگی لوله‌ها به صورت 100% تضمینی از خدمات ماست.

3.9/5 - (49 امتیاز)
2 پاسخ
  1. مریم اقبالی فر
    مریم اقبالی فر گفته:

    ما از خدمات این شرکت استفاده کردیم بسیار راضی بودیم ساعت ۱۱ شب تماس گرفتیم که اقای بهرامی رو ارسال کردین که واقعا کارشون تمیز بود و از خدمات خوب دکتر لوله بازکنی ممنونم🙏🌹🙏🌹

    پاسخ
  2. Nazemi
    Nazemi گفته:

    سلام کار رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی در طبقه سوم بدون کثیفی و با رعایت نکات بهداشتی انجام شده و بنده رضایت کامل داشتم ممنون🌷🤝

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *