لوله بازکنی گاندی

لوله بازکنی خیابان گاندی بافاکتور 88464763 ☎️ فقط گاندی فوری

لوله بازکنی گاندی

ممکن است که  شما عزیزان و با هر فردی حتی یک بار هم شده در خانه خود به یک مشکلی مانند گرفتگی لوله گرفتار شده باشد . بر فرض مثال اگر لوله حمام شما گرفته شده باشد این گرفتگی می تواند به علت گیر کردن مو یا سایر اشیاء باشد. در این صورت باید به فکر لوله بازکنی باشیم که بتواند این مشکل ما را حل نماید. البته لازم به ذکر است که برای رفع این گرفتگی می‌ توان از تجهیزاتی مانند فنر استفاده نمود. لوله بازکنی گاندی در این زمینه به شما کمک شایانی می کند برای آشنایی بیشتر با این مطلب از سایت دکتر لوله بازکنی در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

لوله بازکنی گاندی

لوله بازکنی گاندی با خدمات ویژه

گاندی یکی از محله های شمالی تهران می باشد. با توجه به اینکه در این محله لوله های فاضلاب وجود دارد طبیعی است که این لوله ها از گاهی در این محله دچار گرفتگی شوند که در این مواقع به فکر لوله بازکنی گاندی می افتیم ولی قبل از این باید با علت های گرفتگی این فاضلاب آشنایی داشته باشیم که در ادامه به توضیح این علت ها خواهیم پرداخت.

دلایل گرفتگی لوله ها در گاندی

  • گرفتگی لوله ها به علت ریختن اجسام مسدود کننده

یکی از مهم ترین علت های گرفتگی لوله ها ریختن اجسام مسدود کننده به داخل لوله های می باشد که موجب گرفتگی لوله های فاضلاب می گردد . زمانی که یک زباله مانند تفاله ی چای و یا یک چیز دیگر وارد لوله می شود موجب گرفتگی لوله ها می شود این گرفتگی ممکن است همان لحظه انجام شود و یا اینکه بعد از گذشتن یک مدت زمان این مشکل به وجود بیاید مانند مویی که به همراه کف وارد کفشوی حمام شده و پس از گذشتن یک مدت زمانی موجب گرفتگی لوله می شود.

  • رسوب بندی و گرفتگی لوله ها

از دیگر دلایل گرفتگی لوله ها رسوب بستن این لوله ها می باشد. رسوبی که بعد از گذشتن مدتی موجب گرفتگی لوله می شود جنسش مانند سیمان است که به مرور زمان تشکیل شده و موجب گرفتگی لوله ها شده است.

  • اشکال در لوله کشی

    از دیگر مسائل مهمی که موجب گرفتگی لوله ها می شود اشکال در انجام لوله کشی است. اگر لوله کشی منازل یا هر جای دیگری را به دست یک فرد بی تجریه بسپارید موجب به وجود آمدن این مشکل می شود.

هزینه لوله بازکنی خیابان گاندی توسط اتحادیه

هزینه لوله بازکنی گاندی به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله این عوامل شامل موارد زیر می باشند.

  • میزان گرفتگی لوله

هر چه قدر که میزان گرفتگی لوله بیشتر باشد هزینه دریافتی لوله بازکنی نیز بیشتر خواهد بود.

  • علت گرفتگی لوله

بر فرض مثال اگر یک دستمال کاغذی موجب گرفتگی لوله شود باز کردن آن خیلی راحت تر از زمانی است که لوله به علت وجود سیمان یا رسوب گرفته شده باشد. با توجه به میزان زحمتی که برای باز کردن لوله مورد نیاز است هزینه لوله بازکنی تعیین می گردد. به این شکل که هر چه قدر که به میزان زحمت زیادی برای باز کردن لوله مورد نیاز باشد هزینه لوله بازکنی خیابان گاندی تهران نیز به تبع آن بیشتر خواهد بود.

  • مکانی که لوله آن جا گرفته است.
  • اگر مکانی که لوله آن جا گرفته شده باشد در جایی باشد که به راحتی قابل دسترس باشد هزینه مورد نیاز برای لوله بازکنی نیز کمتر خواهد بود.

لوله بازکنی گاندی

  • تجهیزاتی که برای لوله بازکنی گاندی استفاده میشود شامل:

بر فرض مثال اگر لوله به کمک فنر باز شود بر حسب طول فنری که برای این کار مورد نیاز است ، هزینه دریافتی لوله بازکنی متفاوت خواهد بود.

راهکار هایی برای پیشگیری از گرفتگی لوله ها

با توجه به اینکه ورود اجسام مسدود کننده و گیر کردن آن ها در لوله ها موجب گرفتگی لوله ها می شود ، پس از ورود هر آنچه که موجب این گرفتگی می شود باید پیشگیری نمود‌.

راه حل هایی برای باز کردن لوله های گرفته شده

برای رفع مشکل گرفتگی لوله ها راه حل های گوناگونی وجود دارد که در ادامه به توضیح هر یک از این راه حل ها می پردازیم.

  • استفاده از فنر برقی

فنر برقی یکی از روش هایی برای باز کردن گرفتگی لوله ها می باشد که به کمک این فنر می‌ توان هر آنچه که موجب این گرفتگی شده است را سریعا برطرف کرد.

  • دستگاه تراکم هوا

دستگاه های تراکم هوا با وارد نمودن هوای متراکم به داخل لوله، رسوبات و گرفتگی هایی را که موجب گرفتگی این لوله ها شده بودند را برطرف می کنند.

  • دستگاه لوله بازکن دریلی

    یکی دیگر از تجهیزاتی که به کمک آن ها می توان گرفتگی لوله ها را برطرف نمود دستگاه لوله بازکن دریلی می باشد که این دستگاه مثل دریل های دستی کار کرده و فنر به قسمت دریل آن متصل شده و دستگاه به کمک چرخاندن و تکان دادن آن، رسوبات و سایر موادی که موجب گرفتگی این لوله ها شده بودند از بین می روند.

    • دستگاه فنر زنی لوله

     دستگاه فنر زنی لوله از یک فنر فولادی بلند و یک پمپ گرداننده آن فنر تشکیل شده است. برای باز کردن لوله ها به کمک این دستگاه اول فنر فولادی را به درون لوله وارد می کنند و بعد از آن به کمک پمپ تکان دهنده موجب گردش این فنر در فضای لوله می گردند و به این ترتیب کل رسوبات و موادی که مسیر لوله را گرفته بودند از بین می روند.

اکثرا افرادی که در خصوص بوی بد در محیط و بالا آمدن آب فاضلاب احساس نارضایتی دارند به استفاده کردن از این دستگاه مشکلشان حل می شود. لازم به ذكر است که خانه های قدیمی به علت انباشته شدن رسوبات بسیار زیادی در یک مدت زمان طولانی، نیاز دارند که هر چند وقت یک بار به کمک این دستگاه به انجام فنر زنی اقدام کنند تا به این ترتیب از سالم بودن لوله های منزل خود مطمئن شوند.

روش های خانگی برای لوله بازکنی خیابان گاندی

راه و روش زیادی برای رفع گرفتگی لوله ها وجود دارد که در ادامه به توضیح چند روش خانگی برای رفع این مشکل خواهیم پرداخت.

  • استفاده از فنر برای باز کردن لوله

یکی از بهترین و ساده ترین روش های خانگی برای باز کردن لوله ها این است که یک گیره فلزی لباس را بردارید و سپس خمیدگی آن را صاف نمایید پس از آن یک طرف این گیره را در آخر به شکل قلابی کوچک خمیده نمایید. بعد آن را به داخل لوله بفرستید و تلاش کنید هر آن چه که داخل لوله وجود دارد اعم از مو ها و چربی ها و جرم های کثیف و نامطبوع را از داخل لوله بیرون بکشید. لازم به ذکر است که می بایست تلاش کنید محتویات داخل لوله را بیرون بکشید نه اینکه با هل دادن آن‌ ها را به سمت پایین بفرستید، زمانی که در حد ممکن محتویات را توانستید بیرون بکشید، اکنون مقدار زیادی از آب داغ را داخل لوله بریزید به این ترتیب لوله شما به آسانی باز خواهد شد.

  • استفاده از نمک و سرکه برای باز کردن لوله

    یک سوم فنجان نمک و یک سوم فنجان سرکه را با هم مخلوط کنید در اثر ترکیب این دو ماده، گازی متصاعد می شود. بلافاصله این ترکیب را داخل لوله هایی گرفته اند بریزید این حالت جوشیدن این دو ترکیب موجب تمیزی لوله ها از مو و چربی و… می گردد. منتظر بمانید حدود یک ساعت راه آب به همان صورت بماند و بعد از آن لوله را با آب گرم و با فشار بالا بشویید.

    • استفاده از جاروبرقی خشک و تر

    یکی از بهترین ابزار های خانگی برای باز کردن لوله ها استفاده کردن از جاروبرقی تر و خشک می باشد ابتدا این جاروبرقی را روی مکش مایعات تنظیم نمایید و مخرج آن را برای پیشگیری از کثیف کاری بپوشانید و بعد از آن دور تا دور لوله را درز بندی نمایید پس از انجام این کار های ذکر شده جاروبرقی را روشن کنید. این جاروبرقی کل موادی که موجب گرفتگی لوله ها شده بودند را به داخل کیسه میکشد. لازم به ذکر است که این کار همیشه جواب نمی دهد ولی بهتر است که تست کنید.

    • استفاده از جوهر نمک

    برای باز کردن لوله به کمک جوهر نمک ابتدا یک دستکش پلاستیکی پوشیده و برای محافظت از چشم خود محافظ چشم استفاده کنید چرا که جوهر نمک موجب سوختگی های تند و نامطبوع و در نتیجه آسیب به چشم می گردد. سپس سه چهارم گالن آب سرد داخل یک سطل بریزید و سه فنجان جوهر نمک به آن اضافه نمایید با یک قاشق چوبی این ترکیب را خوب به هم بزنید. با هم زدن این مخلوط خواهید دید که این ترکیب شروع به جوشیدن می کند و گاز و گرما از خود تولید می کند. این محلول را داخل لوله ها بریزید و و بعد از نیم‌ ساعت لوله ها را با آب داغ بشویید. به این ترتیب گرفتگی لوله شما برطرف خواهد شد.

برای سرویس دهی بهتر لوله بازکنی یوسف آباد می باشد که برای ارائه ی خدمات به صورت شبانه روزی در خدمت شما مشتریان عزیز است.

لوله بازکنی گاندی

رفع انواع گرفتگی های جزئی و سخت لوله در لوله بازگنی گاندی

گرفتگی‌ های لوله به دلایل متعددی رخ می‌دهد. هر یک از این مشکلات به شرایط لوله متراژ و نوع گرفتگی بستگی دارد بنابراین به صورت کلی گرفتگی لوله در دو نوع سخت یا جزئی است. با استفاده از لوله بازکنی گاندی دیگر نگران گرفتگی لوله فاضلاب نباشید. این سایت می‌تواند مراکز مناسب برای رفع این مشکل را به شما معرفی کند.

 اگر گرفتگی لوله به اندازه‌ای باشد که چندین بار برای آن برطرف کردن اقدام کرده‌اید ولی بازهم مشکل رفع نشده است، دیگر مجموعه‌های معرفی شده در این سایت می‌توانند مشکل شما را برطرف کنند. یکی از سخت‌ترین نوع گرفتگی لوله، گرفتگی فاضلاب با سیمان یا قیر است. بازکردن گرفتگی‌های ناشی از سیمان و قیر بسیار سخت بوده و هر کسی نمی‌تواند به رفع این مشکل بپردازد. بنابراین مجموعه لوله بازکنی گاندی موردنظر باید تجربه کافی را در این زمینه داشته باشد.

خدمات تضمینی سایت دکتر لوله بازکنی برای لوله بازکن خیابان گاندی

در برخی موارد شما از افراد مختلف برای خدمات لوله بازکنی گاندی کمک می‌گیرد، اما پس از گدشت مدتی مشاهده می‌کنید که لوله مجدد دچار گرفتگی شده است. با استفاده از لوله بازکنی گاندی که در سایت دکتر لوله بازکنی معرفی شده است، می‌توانید بهترین خدمات را دریافت کنید. این سایت از بهترین مجموعه‌ها با کادری مجرب برای ارائه خدمات استفاده می‌کند. البته تضمینی بودن تنها به معنی آن نیست که دیگر مشکلی برای چاه رخ ندهد بلکه به این معنی است که ارائه خدمات توسط مجموعه‌ های مطمئن انجام می‌گیرد. به عنوان مثال یکی از مواردی که سبب تمایز این سایت با دیگر سایت‌ ها می‌شود، ارائه فاکتور است. ارائه فاکتور سبب می‌شود که شما نسبت مجموعه اطمینان لازم داشته باشید.

تضمین بافاکتور رسمی شبانه روزی
تضمین بافاکتور اتحادیه و خدمات عالی
خدمات با بازدید رایگان در گاندی
بدون کوچکترین کثیفی با دستگاه های بروز
سرویسدهی فوری 24ساعته پس از دریافت ادرس پستی زیر 15دقیقه
خدمات فنرزنی لوله توالت ایرانی
با فنرهای بلند تا 50متر
بازکردن انواع لوله با؟ پمپ تراکم هوا و فنر ودستگاه های باد

 

4.9/5 - (7 امتیاز)
1 پاسخ
  1. ابولفضل میری
    ابولفضل میری گفته:

    سلام از کادر خوب دکتر لوله بازکنی ممنونم‌ بابت بازکردن لوله توالت ایرانی خوشحالم از خدمات خوبتون استفاده کردم مچکر و موفق باشید🌺🙏

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *