لوله بازکنی چیتگر

لوله بازکنی چیتگر بازدید رایگان فوری ☎️ 0912049791 فقط چیتگر

لوله بازکنی چیتگر

گرفتگی لوله به دلایل مختلفی ممکن است انجام شود. لوله بازکنی خدماتی است که در سراسر دنیا برای تمام ساختمان‌ها لازم است. به این جهت لوله بازکنی در سراسر تهران با کیفیت فوق العاده و ضمانت کتبی برای همشهریان محترم انجام می‌شود.

اگر شما هم به لوله بازکنی چیتگر نیاز دارید، می‌توانید از سرویس‌های دکتر لوله بازکنی استفاده کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه انجام این خدمات، هزینه باز کردن لوله، دلایل گرفتگی لوله و چگونگی دریافت سرویس لوله بازکنی را برای شما شرح دهیم.

لوله بازکنی چیتگر

علائم گرفتگی لوله چیتگر

چاه و لوله‌های منزل یا محل کار به دلایلی که جلوتر بررسی خواهیم کرد دچار گرفتگی می‌شوند. گرفتگی لوله ساختمان اتفاقی کاملا رایج است و می‌تواند در تمام مناطق به وجود بیاید. اما این اتفاق علائمی دارد که بهتر است بدانید تا در صورت مشاهده این علامت‌ها فورا برای لوله بازکنی چیتگر اقدام نمایید. علائم گرفتگی لوله چیتگر عبارتند از:

آب به کندی تخلیه می‌شود

در صورتی که لوله آب را با سرعتی کمتر از قبل می‌کشد، ممکن است گرفته باشد. همچنین این موضوع می‌تواند علامت پر شدن چاه هم باشد که در این رابطه دکتر لوله بازکنی برای سرویس تخلیه چاه نیز آماده است.

بوی بد فاضلاب و لوله

بوی نامطبوع فاضلاب که از چاه سرویس بهداشتی یا بعضا لوله به مشام‌تان می‌رسد. ممکن است نشانه گرفتگی لوله، پر شدن چاه یا گرفتگی سیفون باشد.

جمع شدن و بالا زدن آب در کاسه توالت یا سینک دستشویی و ظرفشویی

در بعضی مواقع، کمی آب در کاسه توالت یا سینک ظرفشویی و دستشویی دیده میشود که ممکن است نشانه گرفتگی لوله یا پر بودن چاه باشد. همچنین ممکن است این آب اصلا پایین کشیده نشود یا به سختی تخلیه شود.

مشاهده رسوب در لوله

رسوب گرفتن لوله سرویس بهداشتی یا حمام در مناطقی که آب شوری دارند زیاد دیده می‌شود. رسوبات حمام یا فاضلاب ممکن است از علائم گرفتن لوله با همین رسوبات باشد.

مواردی که گفته شد نشانه‌های گرفتن چاه فاضلاب یا لوله است. در صورت نیاز به لوله بازکنی چیتگر، میتوانید از خدمات شرکت دکتر لوله بازکنی استفاده کنید که بالاترین کیفیت و بهترین قیمت را در بین رقبا دارد.

هزینه لوله بازکنی چیتگر در سال 2022 توسط اتحادیه

خیلی از کسانی که با مشکل گرفتگی لوله مواجه شده‌اند نگران هزینه‌هایی هستند که برایشان به وجود می‌آید. اگر هزینه لوله بازکنی چیتگر از دغدغه‌های شما هم هست؛ اصلا نگران نباشید. زیرا دکتر لوله بازکنی با کمترین نرخ قیمت، لوله‌های گرفته شما را باز می‌کند.

در واقع هزینه لوله بازکنی، به عوامل مختلفی بستگی دارد. همچنین قیمت لوله بازکنی توسط سرویس کار تعیین می‌شود. برای محاسبه قیمت لوله بازکنی باید این عوامل را بررسی کنید و نهایتا قیمت سرویس خود را به دست بیاورید. در ادامه به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت.

عمق لوله و طول فنر مورد نیاز

ما برای لوله بازکنی از فنرهایی با طول 8 تا 70 متر استفاده می‌کنیم. این موضوع باعث می‌شود انواع گرفتگی لوله‌ها به وسیله فنر زنی باز شود. اما قیمت سرویس با توجه به استفاده از فنر با اندازه‌های مختلف تغییر می‌کند.

شدت گرفتگی لوله تاثیر زیادی روی قیمت لوله بازکنی دارد. ممکن است برای باز کردن لوله نیاز به چند بار فنر زنی باشد. همچنین این موضوع می‌تواند باعث افزایش مدت زمان کار و استفاده از دستگاه‌های لوله بازکنی دیگر بشود.

زمان مورد استفاده شده برای لوله بازکنی چیتگر تهران

وقت مورد نیاز در تمامی خدمات تعیین کننده قیمت است. هر چقدر کار بیشتر وقت نیاز داشته باشد، طبیعتا هزینه بیشتری هم دارد. هر چند که متخصصین ما سعی می‌کنند سرویس لوله بازکنی چیتگر را در مدت زمانی کوتاه انجام بدهند؛ اما ممکن است به دلیل گیر کردن اشیا درون لوله وقت بیشتری لازم باشد.

شیوه باز کردن لوله و دستگاه مورد نیاز

فنر برقی یا همان شیوه فنرزنی لوله توالت ایرانی و انواع لوله، در اکثر مواقع لوله گرفته شده را باز می‌کند. اما برای باز کردن گرفتگی با شدت بسیار زیاد ممکن است نیاز باشد از دستگاه‌هایی مانند واتر جت و پمپ هوا استفاده کنید.

لوله بازکنی چیتگر

خدمات دکتر لوله بازکنی در چیتگر

دکتر لوله بازکنی با سال‌ها تجربه آماده است تا این کار را برای تمام عزیزان ساکن تهران و محله چیتگر با رعایت اصول بهداشت در کار انجام دهد. همچنین سرویس کارهای شرکت ما با سال‌ها تجربه و تخصص برای انجام سرویس لوله بازکنی فرستاده می‌شوند.

متخصصین دکتر لوله بازکنی

در مجموعه دکتر لوله بازکنی تمام کارها توسط افراد ماهر و با تجربه انجام می‌شود. لوله بازکنی چیتگر هم توسط متخصصان این کار، انجام می‌شود. نیروهای ما در مدت زمانی کوتاه به منزل یا محل کار شما اعزام شده و سرویس لوله بازکنی را با هزینه‌ای معقول و کیفیت بالا انجام می‌دهند. همچنین بهداشت، از مهم‌ترین اولویت‌های ماست.

تجهیزات بروز برای بازکردن لوله‌های گرفته در لوله بازکنی در چیتگر

دکتر لوله بازکنی از بهترین و جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا استفاده می‌کند. ما برای باز کردن لوله و چاه‌های شما از فنر برقی با طول 80 متر استفاده می‌کنیم که می‌تواند اکثر گرفتگی را برطرف کند. در صورتی که این گرفتگی با فنر زنی هم باز نشد، نگران نباشید. سرویس کارهای ما می‌توانند با استفاده از پمپ هوا و واتر جت هم این کار را انجام دهند.

اگر می‌خواهید بدانید واتر جت، پمپ تراکم هوا، فنر برقی چه دستگاه‌هایی هستند و چه کاربردی در لوله بازکنی چیتگر دارند با ما در ادامه همراه باشید.

شیوه بازکردن گرفتگی لوله و فاضلاب در لوله بازکنی چیتگر

خدمات لوله بازکنی به وسیله دستگاه‌های مختلفی انجام می‌شود. که انتخاب نوع دستگاه برای انجام این کار به عهده لوله بازکن می‌باشد. به صورت کلی مرسوم‌ترین راه لوله بازکنی چیتگر استفاده از فنر برقی است. به این روش فنر زنی هم گفته می‌شود. همچنین دستگاه‌هایی مانند واتر جت و پمپ هوا هم برای باز کردن گرفتگی‌های شدیدتر کاربرد دارند.

استفاده از فنر برقی برای لوله بازکنی

فنر برقی دستگاهی است که در اندازه‌های متفاوت در بازار عرضه می‌شود. اما به صورت کلی حجم کوچک‌تری نسبت به دیگر دستگاه‌ها دارد. این دستگاه یک فنر بلند است که به برق متصل می‌شود. متخصص لوله بازکنی با وارد کردن این فنر که میتواند تا 70 متر طول داشته باشد گرفتگی لوله را باز کند.

پمپ تراکم هوا

استفاده از پمپ هوا یا پمپ تراکم هوا برای باز کردن گرفتگی‌های شدیدتر کاربردی است. همچنین در بیش‌تر مواقع باز کردن لوله به دلیل جمع شدن خاک و مصالح ساختمانی به وسیله این دستگاه انجام می‌شود. شیوه کار پمپ هوا به این صورت است که هوایی که قبلا با تلمبه زدن در مخزن ذخیره شده است از دهانه دستگاه وارد لوله شده و با فشار زیاد خاک درون لوله را حرکت می‌دهد.

واتر جت

واتر جت دستگاهی است که از آن در صنایع مختلف برای افزایش فشار آب استفاده می‌شود. این دستگاه در لوله بازکنی چیتگر هم کاربرد دارد و میتواند گرفتگی های شدید را بدون آسیب به لوله باز کند. در شرایطی که چربی یا رسوبات زیادی در مسیر لوله وجود داشته باشد از دستگاه واتر جت استفاده می‌شود.

لوله بازکنی چیتگر

علت و پیشگیری از گرفتگی لوله چیتگر

لوله بازکنی چیتگر و گرفتن لوله دلایل مختلفی دارد. اما به صورت کلی اصلی‌ترین دلیل گرفتگی در لوله گیر کردن اجسام در مسیر لوله، خصوصا در سیفون و خمیدگی‌ها است. برای پیشگیری از گرفتن لوله‌های ساختمان باید علت این اتفاق را بدانید و از تکرار شدن آن جلوگیری کنید.

گرفتگی لوله فاضلاب با مو

در بسیاری از اوقات تجمع توده مو در مسیر لوله میتواند باعث مسدود شدن لوله شود. گرفتگی لوله با مو بیشتر در حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه دیده می‌شود.

گرفتگی لوله با اشیا

امکان ورود اشیا به لوله و فاضلاب بسیار زیاد است. هنگامی که می‌گوییم گرفتگی لوله با اشیا الزاما منظور یک شیئ بزرگ نیست. حتی تفاله چایی می‌تواند در لوله گیر کرده و مسیر را مسدود کند. پس حتما برای پیشگیری از گرفتن لوله مانع ورود هر نوع جسمی به آن شوید.

گرفتگی لوله و چاه با مصالح ساختمانی، خاک و رسوبات

اگر در منزل خود نیاز به تعمیر و بنایی دارید، مطمئن شوید که درپوش فاضلاب را گذاشته‌اید. در ساختمان های تازه ساز و تازه تعمیر شده احتمال گرفتگی لوله و چاه به واسطه ورود خاک و مصالح وجود دارد. برای باز کردن این نوع گرفتگی عموما از پمپ هوا یا واتر جت استفاده می‌شود که هزینه بیشتری هم دارند.

علاوه بر موارد بالا تجمع چربی، دستمال کاغذی، پلاستیک و خراب بودن یا قدیمی بودن لوله‌ها میتواند باعث گرفتگی آنها شود. در این مواقع شما به لوله بازکنی چیتگر نیاز دارید که می‌توانید به راحتی این کار را از دکتر لوله بازکنی درخواست کنید.

فاصله ما با شما کاربران محترم 1 کیلومتر
میزپوشش دهی کلح محله چیتگر با ماهرترین کادر در محله شما
زمان اعزم سرویسکار به چیتگر چقدر است؟ سرویس دهی کمتر از 20دقیقه انجام میشود
چرا  ازخدمات دکتر لوله بازکنی استفاده کنیم؟ تضمین بافاکتور رسمی سابقه بالای 12سال
بازکردن انواع گرفتگی لوله بدون کثیفی با دستگاه های مثل فنر پمپ باد و واتر جت

لوله بازکنی چیتگر 100%تضمینی با جدیدترین روش ها

دکتر لوله بازکنی می‌تواند تمام گرفتگی‌ها را به دلایل مختلف در لوله‌های شما برطرف کند. برای دریافت این خدمات می‌توانید با شماره تلفن‌هایی که در سایت مشاهده می‌کنید تماس بگیرید. همکاران ما گوش به زنگ هستند تا شماره در این موضوع راهنمایی کنند.

انجام فوری سرویس

پس از تماس شما سرویس کار به سرعت به ساختمان شما آمده و لوله‌های گرفته را در 15 دقیقه باز می‌کند. در مواقع خاصی مانند هنگامی که فاضلاب بالا زده و بوی نامطبوع آن شما را اذیت میکند لازم است لوله سریعا باز

شود. پس فورا با مشاوران دکتر لوله بازکنی تماس بگیرید.

ارائه فاکتور یا ضمانت‌ نامه به مشتری

شرکت ما پس از انجام کار برای مشتریان فاکتور صادر می‌کند. این فاکتور به معنای ضمانت کتبی به شماست که لوله به صورت کامل باز می‌شود. همچنین هزینه‌ای که متخصصین ما از ساکنین محترم محله چیتگر دریافت می‌کنند، نرخ مصوب اتحادیه است که می‌توانید در فاکتور هم مشاهده کنید.

خدمات تخلیه چاه و حفر چاه دکتر لوله بازکنی در چیتگر

مجموعه ما علاوه بر باز کردن لوله و چاه می‌تواند خدمات تخلیه و حفر چاه را هم انجام دهد. ما سرویس تخیله چاه را با تانکرهای 8000 و 12000 لیتری انجام می‌دهیم. درب چاه هم با کمک نیروهای حرفه‌ای باز می‌شود که می‌توانید از این بابت هم مطمئن باشید.

با توجه به جمعیت زیاد محله چیتگر، احتمال پر شدن چاه فاضلاب در این محله بالا است. برای حل این مشکل توصیه می‌کنیم با دکتر لوله بازکنی تماس بگیرید. دکتر لوله بازکنی برای تخلیه چاه، از پمپ لجن کش، ساکشن و پمپ آبکش استفاده می‌کند.

حفر چاه هم با مقنی‌ های حرفه‌ای و متخصص انجام می‌شود که بهترین قیمت را از شما دریافت می‌کنند. برای این کار هم مقنی‌های ما از تجهیزات کامل و بروز استفاده می‌کنند. دکتر لوله بازکنی تمام خدمات خود را از جمله لوله بازکنی چیتگر، حفر و تخلیه چاه را با فاکتورهایی با مهر شرکت تضمین می‌کند.

پرسش‌های متداول شما در مورد لوله بازکنی چیتگر

در آخر قصد داریم سوال های پرتکرار شما را پاسخ بدهیم. سوالاتی مانند کثیف کاری، نحوه سفارش دادن سرویس و مدت زمانی که لوله بازکنی طول می‌کشد زیاد پرسیده می‌شوند. در ادامه به پاسخ این سوالات خواهیم پرداخت.

کثیف کاری لوله بازکنی چیتگر چقدر است؟

رعایت اصول بهداشتی در کار از اولویت های ما و سرویس کارهای ما است. از آنجا که عدم کثیف کاری در خدمات برای مشتریان دکتر لوله بازکنی دغدغه است؛ سرویس کار تمام سعی خود را می‌کند که مقدار کثیف کاری را به صفر برساند. همچنین پس از اتمام کار محل توسط لوله بازکنی تمیز می‌شود.

چگونه خدمات دکتر لوله بازکنی را با ضمانت دریافت کنیم؟

اگر می‌خواهید خدمات ما را دریافت کنید کافی است با شماره تلفنی که در سایت دکتر لوله بازکنی مشاهده می‌کنید تماس بگیرید. ما برای حل مشکل، به شما مشاوره رایگان داده و در صورت لزوم تکنسین لوله بازکنی را به محل شما اعزام می‌کنیم.

سرویس لوله بازکنی چیتگر چقدر طول می‌کشد؟

در صورتی که ترافیک در میسر زیاد نباشد، سرویس کار خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به منزل شما می‌رساند. همچنین در بیشتر مواقع به صورت میانگین باز کردن لوله بیشتر از 20 دقیقه طول نمی‌کشد.

دکتر لوله بازکنی در چه ساعتی و کدام روزهای هفته فعالیت می‌کند؟

شرکت دکتر لوله بازکنی در تمام ایام هفته بدون تعطیلی آماده است تا خدماتش را به شما ساکنین محترم تهران و چیتگر ارادئه کند. همچنین شما می‌توانید این خدمات را به صورت 24 ساعته دریافت کنید.

5/5 - (6 امتیاز)
3 پاسخ
  1. Naser
    Naser گفته:

    عالی خدمات خوب و بی نظیری داشتید و جا داره تشکر کنم از لوله
    بازکن اقای رضایی که کارشون بدون کثیفی بود🌷🥇💜

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *