لوله بازکنی نیروی هوایی

لوله بازکنی نیروی هوایی فنرزنی لوله +09120499791 بشرط بازشدن فوری

لوله بازکنی نیروهوایی

لوله بازکنی نیروی هوایی، با دارا بودن پرسنلی کارآزموده در جهت ارائه خدمات به همشهریان عزیز، قدم برمی دارد. شرکت دکتر لوله بازکنی به صورت 24 ساعته و حتی در روزهای تعطیل سال هم فعالیت دارد. از آنجا که اکثر ساختمان های امروزی به صورت آپارتمان هستند، در نتیجه امکان بروز مشکل، در لوله های واحدهای آپارتمان زیاد است. مشکلاتی مانند شیب نامناسب لوله، وجود نقص در لوله کشی، ایجاد رسوب در لوله ها، وارد شدن اجسام به داخل لوله، استفاده چندین ساله از لوله و … از جمله عواملی هستند که که نیاز به خدمات لوله بازکنی را برای منزل فراهم می کند.

لوله بازکنی نیروی هوایی

لوله بازکنی نیروی هوایی

ارزان ترین لوله بازکنی نیروی هوایی با خدمات عالی

لوله بازکنی خیابان نیروی هوایی، برای ارائه خدمات به ساکنین منطقه نیرو هوایی و همچنین سایر همشهریان به فعالیت می پردازد. پرسنل این شرکت، همواره تمام تلاش خود را می کنند تا  خدمات رسانی به مشتریان را در کم ترین زمان ممکن و با رعایت کامل نظافت انجام می دهند. شرکت لوله بازکنی نیرو هوایی، در راستای ارائه خدمات ارزان قیمت به متقاضیان گام بر می دارد. به طور کلی خدمات لوله بازکنی نیرو هوایی را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • سرعت عمل انجام کار درطول شبانه روز با بهره گیری از دستگاه های مدرن و پرسنل کارآزموده به صورت تضمینی
  • برطرف کردن گرفتگی سینک ظرفشویی، چاهک حمام و آشپزخانه
  • تخلیه لوله سیفون انواع توالت فرنگی و ایرانی
  • برطرف کردن انسداد لوله های آب و فاضلاب
  • خارج کردن اجسام گران قیمت از داخل چاه و انواع توالت
  • برطرف کردن گرفتگی لوله های چدنی
  • شناسایی مشکل در لوله از جمله ترکیدگی آن
  • برطرف کردن رطوبت و بوی نامطبوع فاضلاب
  • برطرف کردن گیر لوله های موجود در مسیر آب پشت بام
  • تخلیه لوله ها با استفاده از دستگاه، فنرهای مخصوص و پمپ تراکم هوا 

توجه داشته باشید اگر به دنبال بهترین و تضمینی ترین شرکت لوله بازکنی هستید شرکت دکتر لوله بازکنی به شما لوله بازکنی نیروی هوایی را پیشنهاد می دهیم. این شرکت خدمات موردنظر شما را در مقایسه با دیگر شرکت های لوله بازکنی، با صداقت کامل انجام می دهد؛ زیرا، شرکت هایی هستند که در ابتدا به شما می گویند خدمات را با قیمت پایین انجام می دهند ولی وقتی کار لوله بازکنی به پایان می رسد قیمت پیشنهادی آن ها در آخر کار در مقایسه با آن چه که در ابتدای کار ارائه داده اند کاملا متفاوت است.

لوله بازکنی نیروی هوایی

لوله بازکنی نیروی هوایی

عوامل مؤثر در پرشدن چاه و نیاز به تخلیه آن توسط لوله بازکنی

پر شدن سریع چاه می تواند دراثر وارد شدن مواد فاضلابی زیاد به چاه انجام شود. اگر در ساختمانی، واحدهای جدیدی به آن اضافه شود و برای ورود فاضلاب، تنها یک چاه درنظر گرفته شده باشد، امکان پر شدن سریع آن وجود دارد. اگر قطر و عمق چاه فاضلاب زیاد نباشد، میزان جذب دیواره چاه کم می شود و سریع لبریز می شود. اندازه انباره چاه نیز مهم است و اگر در متراژ بزرگی نباشد چاه سریع پر می شود.

جنس خاک زمینی که چاه فاضلاب در آن حفر می شود با اهمیت است. چرا که دیوارهای چاه باعث جذب آب به زمین های پیرامون آن می شود و اگر جنس خاک به گونه ای باشد که آب را کمتر جذب کند می توان گفت که چاه آن نیاز به تخلیه زودهنگام دارد.

چگونگی تخلیه چاه توسط لوله بازکنی نیروی هوایی

لوله بازکنی نیروی هوایی در طی مراحل زیر تخلیه چاه را انجام می دهد:

درخواست مشتری مبنی بر انجام خدمات تخلیه چاه

به دست آوردن موقعیت چاه توسط نیروهای خدماتی لوله بازکنی و گشودن درب چاه

انجام عملیات تخلیه توسط تانکرهای تخلیه چاه

خارج کردن فضولات از داخل چاه

تراش دادن چاه

در ادامه مطلب همراه ما باشید تا به صورت مفصل به بیان مراحل تخلیه چاه لوله بازکنی نیرو هوایی بپردازیم.

مرحله نخست

در ابتدا باید موقعیت چاه در ساختمان بررسی شود که بتوان درب چاه را باز کرد. البته برای انجام این کار لازم است که بخشی از طوقه چاه خراب شود. سپس گلدانی از چاه، جدا می شود تا مشخص شود آخر چاه به کجا می رسد. بعد از طی این مراحل، با استفاده از ماشین های مخصوص تخلیه که معمولاً در اندازه های 6 و 12 تنی هستند تخلیه به صورت پمپ لجن کش انجام می شود.

مرحله دوم

بیشتر چاه هایی که انباری دارند نیاز به لایروبی دارند. این کار توسط شخصی به نام مقنی انجام می شود. مقنی به داخل چاه می رود و کار لایروبی را انجام می دهد.

مرحله سوم

در این مرحله، کف تراشی چاه انجام می شود. مقنی حدود 30 الی 50 سانتی متر از ته انباری چاه را با استفاده از کلنگ هایی مخصوص، خاکروبی می کند. به بدنه انبار نیز با کلنگ، ضربه هایی وارد می شود تا خاک و لجن  چسبیده به آن از بین برود و چشمه هایی که آب را دفع می کنند بتوانند برای سال های متوالی دوباره کار خود را انجام دهند.

مرحله چهارم

دراین مرحله باید مقنی، چاه را محکم کند تا دچار ریزش نشود. به این کار، کول گذاری می گویند که در طی آن، سازه های بتنی در داخل چاه کار گذاشته می شود.

مرحله پنجم

در مرحله آخر، بخش هایی از طوقه که برای انجام عملیات تخلیه، خراب شده بود بازسازی می شود و گلدانی نیز دوباره کار گذاشته می شود. با انجام این کارها، چاه بسته می شود تا خطری برای افراد به وجود نیاید.

لوله بازکنی نیروی هوایی

لوله بازکنی نیروی هوایی

خدمات لوله بازکنی نیروی هوایی با استفاده از دستگاه پمپاژ هوا

طریقه کار دستگاه تراکم و پمپاژ هوا بدین گونه است که در ابتدا دستگاه، فشار هوا را با قدرت خیلی زیاد تولید می کند و سپس این هوای با تراکم بالا را به درون چاه و یا لوله پمپاژ می کند. لوله ها معمولاً درزهایی دارند و برای اینکه فشار هوا از درزهای لوله به بیرون نرود به اندازه لازم آب در داخل لوله ریخته می شود. حاصل این کار برطرف شدن هرگونه گرفتگی در چاه و یا لوله است. برای کار با این دستگاه به متخصص ماهر و کارآزموده نیاز است که بتواند از دستگاه به درستی استفاده کند. شرکت نیرو هوایی با بهره گیری از پرسنل با تجربه، این خدمات را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. برای تخلیه چاه و لوله، به کار بردن روش پمپاژهوا در مقایسه با استفاده از فنر، زمان بیشتری نیاز دارد. 

ضمانت لوله بازکنی نیروی هوایی برای کاربران محترم

کلیه خدماتی که توسط شرکت لوله دکترلوله بازکنی در نیرو هوایی، به مشتریان ارائه می شود دارای ضمانت است. اگر لوله های فاضلابی که توسط خدمات شرکت رفع گرفتگی شده است، مجدداً مسدود شود، این شرکت وظیفه دارد تا 48 ساعت بعد از اتمام کار، بدون دریافت هزینه از مشتری، گرفتگی را برطرف کند.

ضمانت خدمات لوله بازکنی نیروی هوایی: تضمین بافاکتور و خدمات بصرفه
بازکردن انواع لوله با دستگاه های؟! پمپ باد پمپ تراکم فنر ودستگاه واترجت
ازعزام سرویس کار از؟! خیابان 30متری خیابان اول پنچم فلکه دوم
زمان سرویس دهی در نیروی هوایی کلیه خدمات زیر 30دقیقه سرویس دهی میشود
ساعت کاری ایران تخلیه در نیروی هوایی؟! 24ساعته در هفته بدون تعطیلی فوری

 قیمت خدمات لوله بازکنی نیروی هوایی؟

شرکت های لوله بازکنی، اتحادیه ای جدا برای ارائه قیمت خدمات ندارند. به همین دلیل به عنوان زیر مجموعه ای از اتحادیه آهنگران محسوب می شوند و این اتحادیه نرخ خدمات را برای شرکت های لوله بازکنی مصوب می کند. نرخ خدمات شرکت لوله بازکنی نیرو هوایی، همیشه در مقایسه با دیگر شرکت های لوله بازکنی، کمتر است. از آنجا که این شرکت، به صورت اینترنتی مشتریان خود را جذب می کند در نتیجه نیازی به تبلیغات غیر مجازی ندارد. از این رو است که یکسری هزینه های اضافی در شرکت وجود ندارد و قیمت خدمات ارائه شده به مشتریان منصفانه تر از دیگر شرکت ها است.

اما به طور کلی یکسری از عوامل هستند که در ارائه قیمت به مشتریان مؤثر است. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی مهمترین این عوامل بپردازیم.

  • هر تعداد لوله که توسط نیروهای خدماتی شرکت، رفع گرفتگی می شود هرکدام قیمت مخصوص به خود را دارد.
  • هرچه قدر که میزان انسداد در لوله ها بیشتر باشد به طبع قیمت دستمزد آن افزایش می یابد.
  • نوع روشی که برای برطرف شدن گرفتگی به کار می رود. (استفاده از فنر یا دستگاه پمپاژ)
  • طول زمانی که پرسنل شرکت برای بازگشایی لوله و یا چاه، صرف کرده اند.
  • مقدار فنری که برای رفع گرفتگی به کار رفته است.
  • رفع انسداد لوله همراه با تخریب بوده است یا نه.
لوله بازکنی نیروی هوایی

لوله بازکنی نیروی هوایی

علائم نشان دهنده پر شدن چاه فاضلاب

پرشدن چاه فاضلاب با نشانه های مختلفی ظاهر می شود که به محض مشاهده این علائم می توانید از خدمات لوله بازکنی نیرو هوایی استفاده کنید تا با کمک آن بتوانید مشکل ساختمان را برطرف کنید. اگر همیشه بوی نامطبوع فاضلاب از کاسه توالت و فاضلاب ساختمان که به چاه وصل است به مشامتان می رسد یکی از احتمالات این است که چاه پر شده است. البته ممکن است که چاه پر نشده باشد و فقط راه فاضلاب مسدود شده باشد. نشانه دیگر، اینکه آب از سرویس بهداشتی بالا آمده است و نمی تواند از مسیر خود عبور کند. وجود فاضلاب در سینک ظرفشویی و روشوی، انسداد توالت سنتی و فرنگی و پیدایش حشره در محیط داخل منزل از سایر علائم پر شدن چاه فاضلاب است.

آنچه نیاز است درمورد دستگاه لوله بازکنی نیروهوایی بدانید

ساختار دستگاه لوله بازکنی نیرو هوایی، به گونه ای است که تمامی انسدادهای سخت لوله را به راحتی رفع می کند. این دستگاه از دو بخش اصلی موتور و فنر تشکیل شده است که موتور، نیرو محرکه لازم را برای دستگاه فراهم می کند و سپس فنر، این نیرو را به مسیرهای مسدود شده وارد می کند که در نتیجه آن، لوله باز می شود. چون فنر قابلیت انعطافی دارد و می تواند در جهت های مختلف به حرکت دربیاید در دستگاه لوله بازکنی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از دستگاه لوله بازکنی نیروی هوایی مزیت هایی دارد که به شرح زیر است:

  • سایز آن بزرگ نیست و می توان آن را به راحتی حمل و نقل کرد.
  • برای راه اندازی آن می توان از برق شهری استفاده کرد.
  • به وسیله این دستگاه، کلیه گرفتگی های لوله در سریعترین زمان ممکن، باز می شود.
  • این دستگاه مجهز به سرفنرهای متنوعی است.
  • محفظه ای در دستگاه وجود دارد که فنر را جمع می کند.
  • فنرهای دستگاه بسیار بلند هستند و می توانند برای رفع گرفتگی در لوله های با متراژ طولانی نیز، مورد استفاده قرار گیرند.

    فواید استفاده از فنر

    به کارگیری فنر در شرکت لوله بازکنی نیروی هوایی، برای تخلیه چاه و رفع گرفتگی مورد استفاده قرار می گیرد. به کار گیری فنر مزایایی دارد که در ادامه به شرح آن می پردازیم.

    از آن جا که فنر خاصیت انعطاف پذیری دارد می تواند هر نوع انسداد و گرفتگی را در لوله ها از بین ببرد. گاهی اوقات پیش می آید که جسم خارجی که به درون لوله وارد می شود از جنس شیشه و یا شی سخت دیگری است که بیرون آوردن آن مشکل است. در این حالت، جسم سخت با استفاده از نیروی فنر، تکه تکه می شود و به این طریق است که گرفتگی لوله باز می شود.

     اگر در داخل لوله ها، پرز و ریشه ای وجود داشته باشد به داخل فنر می رود و سپس از داخل لوله بیرون کشیده می شود. ساختار سرفنر های دستگاه لوله بازکنی به گونه ای است که هرمدل گرفتگی که در مسیر لوله وجود دارد را از بین می برد؛ به این طریق که یکی یکی گرفتگی ها را برطرف می کند  و به سمت جلو رانده می شود؛ در نتیجه، مسیر لوله را باز می کند. فنرهایی که در دستگاه لوله بازکنی وجود دارد طول های مختلفی دارند. به عنوان مثال فنر مورد استفاده در لوله ظرفشویی باریک است وبرای لوله های بلند فاضلاب، از فنرهای با قطر بیشتر استفاده می شود. نوع فنرمورد استفاده، توسط متخصصین لوله بازکنی مشخص می شود.

لوله بازکنی نیروی هوایی

لوله بازکنی نیروی هوایی

سخن پایانی

برای استفاده از خدمات فاضلاب، می توانید به سایت دکتر لوله بازکنی مراجعه کنید تا اطلاعات کامل تری را در این زمینه به شما ارائه دهد. شرکت های لوله بازکنی زیادی در سراسر شهر وجود دارند که به مشتریان خدمات می دهند ولی برای بیشتر افراد، کیفیت کار و در عین حال قیمت مناسب، گزینه های روی میز است. از این رو شرکت لوله بازکنی نیرو هوایی، گزینه مناسبی است که ما به شما پیشنهاد می دهیم تا از خدمات آن استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از لوله بازکنی یوسف آباد لوله بازکنی امیر آباد استفاده کنید.

4.9/5 - (20 امتیاز)
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *