لوله بازکنی چیذر تهران

لوله بازکنی چیذر

مطمئنا برای همه شما و شاید خانه اطرافیانتان پیش آمده باشد که لوله های فاضلاب ساختمان کیپ شده و دنیال لوله بازکنی چیذر باشند و دریچه فاضلاب، گنداب بالا زده باشد و یا بوی بدی از فاضلاب در ساختمان بپیچد.

اگر به دنبال لوله بازکنی چیذر هستید بهترین خدمات لوله بازکنی را برای شما عزیزان  را از ما بخواهید و دیگر نگران گرفتگی فاضلاب و بوی بدی که در ساختمان پیچیده نباشید. ما در کمترین زمان تمام مشکلات فاضلاب ساختمان شما را حل کرده و با تضمین رفع گرفتگی کار را به شما تحویل می دهیم.

برای هر ساختمانی ممکن است این اتفاق رخ بدهد حتی ساختمان های نوساز که مدت کوتاهی است از آنها استفاده می شود. ممکن است برایتان این سوال به وجود آید که ساختمان نوساز چرا باید دچار چنین مشکلی بشود؟

پاسخ این سوال بسیار ساده است در هنگام بنایی و انجام کارهای کاشی کاری حمام، دستشویی و آشپزخانه ممکن است مقداری از شن، ماسه، سیمان و قطعات کوچک و شکسته کاشی به شکل اتفاقی وارد فاضلاب شده باشد و در قسمتی گیر کنند و بعد از مورد استفاده قرار گرفتن مو و چربی ها به این قطعات اضافه شده و گرفتگی را بیشتر کنند و در آخر مشکل ساز شوند.

برخی خانواده ها در هنگام بروز چنین مشکلی برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب از لوله بازکن های موجود در بازار استفاده میکنند. گاها این مواد میتوانند اگر گرفتگی کم و جزئی باشد مشکل را برطرف کند ولی بعد از مدتی باز همان مشکل دوباره عود خواهد کرد.

استفاده دراز مدت از سینک ظرفشویی، توالت، حمام و دیگر نقاط خانه که در آنها فاضلاب وجود دارد ممکن است گرفتگی لوله در آنها اتفاق بیفتد. در سینک ظرفشویی مواد خوراکی، چربی غذاها، بازمانده مواد غذایی که از شستشوی ظرف ها به داخل فاضلاب راه پیدا میکنند به راحتی میتواند سبب گرفتگی لوله ها شوند شایع ترین گرفتگی که در اکثر خانه ها اتفاق می افتد گرفتگی فاضلاب سینک ظرفشویی هاست.

فنر برقی برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب در لوله بازکنی چیذر

گرفتگی لوله های فاضلاب حمام هم از دیگر نقاط ساختمان است که با این مشکل بیشتر از جاهای دیگر مواجه می شود و رتبه دوم بعد از سینک ظرفشویی متعلق به گرفتگی فاضلاب حمام است.

اگر درپوش مناسبی در حمام وجود نداشته باشد موهایی که در حمام از سر ساکنین خانه میریزد به راحتی وارد فاضلاب شده و در این میان اگر از دست کسی، اتفاقی در شامپو و یا وسیله کوچک دیگری به زمین بیفتد و وارد فاضلاب شود در کنار موهایی که وارد فاضلاب می شوند بزرگترین مشکل را برای فاضلاب ایجاد میکنند و این گرفتگی لوله به قدری مستحکم است که برای رفع گرفتگی لوله کاری از دست مواد شیمیایی و لوله باز کن های موجود در بازار بر نمی آید. رفع چنین گرفتگی لوله ایی تنها توسط لوله باز کن های حرفه ایی قابل حل خواهد بود.

ناگفته نماند، استفاده از لوله باز کن های شیمیایی موجود در بازار به دلیل اسیدی بودن، گاز و بوی بسیار شدیدی دارند و میتوانند به راحتی به ریه ها و پوست شما آسیب شدید وارد کنند که جبران آن بسیار سخت خواهد بود و ممکن است سال ها گرفتار استفاده از اسپری های درمانی شوید.

لوله بازکنی چیذر

لوله بازکنی چیذر استفاده از بهترین دستگاه ها برای رفع گرفتگی لوله

بهترین وسیله ایی که امروزه برای باز کردن لوله فاضلاب از آن استفاده می شود لوله باز کن فنری است. کارکنان مجموعه لوله بازکنی چیذر نیز از جدیدترین فنر های برقی موجود در بازار برای باز کردن گرفتگی لوله ها استفاده میکنند و با کمترین آسیب در سریع ترین زمان ممکن در چیذر برای آسایش مشتریان مشکلات فاضلاب ساختمان آنها را حل می کنند تا بدون دغدغه به زندگی عادی خود برگردند.

دو نوع فنر در بازار موجود است که هر کدام برای کاربرد خاص خود مورد استفاده است.

  • فنر دستی
  • فنر برقی

فنر دستی: برای باز کردن گرفتگی های معمولی و کوچک استفاده می شود .

فنر برقی: برای عمق های بالا و گرفتگی های بسیار شدید استفاده می شود.

افراد معمولی شاید بتوانند از فنر دستی برای باز کردن گرفتگی لوله ها استفاده کنند ولی کار با فنرهای برقی تخصص و مهارت می خواهد.

کارمندان فعال در لوله بازکنی چیذر از بهترین نوع فنرهای لوله باز کنی موجود دربازار استفاده میکنند و در کار با این نوع فنرها تخصص دارند و بهترین خدمات را به خانواده ها در کمترین زمان ارائه می دهند.

خدمات لوله بازکنی چیذر با بهترین شرکت در این محله

انواع خدمات لوله بازکنی این مجموعه را در ادامه مطلب برای اطلاع بیشتر شما عزیزان معرفی می‌نماییم.
تشخیص نشت آب و ترکیدگی لوله
کم شدن عمر لوله‌های استفاده شده در خانه‌های قدیمی، منازل مسکونی و سایر مکان‌های مورد سکونت افراد و خانواده‌ها به‌ مرور زمان فرسوده شده و باعث گرفتگی، نشتی و ترکیدگی لوله‌ها می‌شود. یکی دیگر از این موارد، نشتی و ترکیدگی وسایل سرمایشی و گرمایشی مثل شوفاژ و آبگرم کن و … است. در این خصوص تشخیص سریع و به موقع توسط افراد با تجربه و کارآمد در کنار استفاده از دستگاه‌های جدید و تجهیزات مورد نیاز در رفع مشکل و کم کردن خسارات احتمالی مؤثر است.

لوله بازکنی چیذر

باز کردن گرفتگی حمام و آشپزخانه با دستگاه برقی

یکی از مشکلات شایع در آشپزخانه و حمام ایجاد گرفتگی در لوله‌های فاضلاب است. اکثر وقت‌ها ورود مواد اضافی و زائد به داخل لوله‌ها باعث بروز مشکل و گرفتگی می‌شود. مشکل گرفتگی بیشتر در سیفون لوله فاضلاب ایجاد می‌گردد و دلیل این موضوع خمیدگی موجود در سیفون و کوچک بودن قطر آن نسبت به سایر قسمت‌های دیگر است که از جمله دلایل گرفتگی سریع‌تر لوله‌های فاضلاب است. از آنجایی که فاضلاب آشپزخانه به طور مستمر و مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. با شستن ظروف، باقی مانده مواد غذایی در لوله گیر می‌کند و منجر به گرفتگی می‌شود. قابل توجه است مواد زائد مثل مو، تکه‌های صابون و چربی و… داخل لوله سیفون جذب رسوب لوله شده و به آن می‌چسبند که باعث مسدود شدن و ایجاد گرفتگی می‌شود. ما در لوله بازکنی چیذر خدمات رفع گرفتگی حمام و آشپزخانه و سایر مشکلات را در کمترین زمان به شما ساکنین محترم منطقه ارائه می‌نماییم.

رفع بوی بد نامطبوع فاضلاب در لوله بازکن چیذر

افراد و ساکنان بسیاری از منازل مسکونی خصوصاً واحدهای آپارتمانی، اداری و تجاری روزانه با مشکل جدی بوی ناخوشایند و نامطبوع روبرو هستند. به‌طوری‌که در بعضی اوقات محل سکونت یا اشتغال غیرقابل‌تحمل، سخت و باعث سلب آسایش آنها می‌شود. به دنبال راه حلی مؤثر و سریع برای رفع مشکل رفع بوی نامطبوع می‌گردند. در لوله بازکنی چیذر تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن و با هزینه مناسب مشکل شما هم شهریان عزیز حل شود.
رفع گرفتگی سرویس بهداشتی و توالت فرنگی
یکی از مواردی که خانواده‌ها با آن مواجه آن هستند، بوی نامطبوع و گرفتگی در توالت فرنگی است که به علت‌های مختلفی از قبیل ایجاد رسوب، افتادن دستمال کاغذی، پلاستیک، اشیاء و… به وجود می‌آید. لازم به یادآوری است برخی اوقات گرفتگی لوله توالت فرنگی، سیفون و یا استاندارد نبودن اندازه سیفون علت ایجاد مشکل و گرفتگی می‌باشد که لازم است سریع‌تر اصلاح و تعویض شود.

بازکردن لوله در لوله بازکنی چیذر با دستگاه تراکم باد و ویژگی این دستگاه

این دستگاه مزایای فراوانی دارد. یکی از مزایای اصلی این دستگاه قدرت و فشار فراوان است که با این فشار و قدرت می تواند به راحتی گرفتگی های لوله فاضلاب را رفع کند این دستگاه در شرکت ما موجود میباشد و برای رفع گرفتگی انواع لوله های به کار میرود.
از بین بردن گرفتگی سیفون توالت فرنگی و توالت ایرانی توسط دستگاه پمپ هوا در لوله بازکنی شمال تهران
لوله بازکنی شبانه روزی به صورت تضمینی با پمپ هوا در خیابان آذربایجان

 این دستگاه مناسب برای رفع هر گونه گرفتگی می باشد به جز گرفتگی هایی که در اثر گیر کردن مصالح ساختمانی به وجود آمده اند.
از بین بردن گرفتگی سیفون توالت فرنگی و توالت ایرانی توسط کادر مجرب شرکت دکتر لوله بازکنی
از بین بردن گرفتگی کفشور پارکینگ و حیاط با پمپ تراکم هوا

 پرسنل ما منتظر تماس شما عزیزان هستند سرویس دهی تمام نقاط تهران با 22 شعبه فعال .
با خیال راحت به ما اعتماد کنید و از خدمات ما استفاده کنید.

 شرکت ما آماده پاسخگویی شبانه روزی شما عزیزان میباشد.

09120499791 ✆

5/5 - (7 امتیاز)
4 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *